globalasebo.blogg.se

Tumhe aate aate teri yaad aa gayi
Tumhe aate aate teri yaad aa gayi











River can dry, Mountain can Fly, You will forgat me I dont want to turn around and find u gone u i wanna cry and want u to wipe away my tears i want u to hold me around my waist abd whisper in my ear dat u love me ! i want you with me forever. Never frown, even when you are sad, because you never know who is falling in love with your smile."īut when i turned around to c who it was,īut estimating my love is completely Impossible. "Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away. but went back to drown with the girl he truly loves. They make you laugh wen u remember the time u cried2gether!! bt make u cry wen u remember d time u laughed 2getherĪ guy on a sinking ship was confused if he should save the girl who loved him or the one he loves after thinking he saved the one who loved him. Wo Jo Shakhs Tha Mera Rehnuma Usey Rastoo Main Ganwaa Diyaĭoob Rahi Hain Saansain Magar Ye GumaaN Baaqi HaĪaney Ka Kisi Shakhs Ke Abhi ImkaaN Baaqi Ha May Ho Gardisho Ka Maara Howa Mujhey Ab Apni Khabar Nahi Jissko Jala Saki Thi Na Dhoop Usey Chandni Ne Jala Diya Tere Naam Ki Thi Jo Roshni Usey Khud Tu Ne Bujha Diya Tanhayino me beeti baate tamam likhte hain Pucho na us kagaz se,jis pe hum dil ke bayan likhte hain. Tujhe Alag Se Jo Sochun Toh, Ajeeb Lagta Ha. Gunjti Hai Har Pal Uski Aawaz Mere Kaano Me Kiyun Na Aangan Mayn Chanbaili Sa Laga Layn TUM ko Phir Tumhayn Roz Sanwaarayn, Tumhayn Barhta Daykhayn Jee Mein Aata hay k Taveez Bana Layn TUM ko Toh Mayn Bhi Khush Hun Koe Uss Se Ja Keh DenaĪgar Woh Khush Hay Mujhay Be-Qaraar Kartay Huwayeīaandh Layn Haath Pe, Seenay pe Sajaa Layn TUM ko Teray Firaaq K Lamhay Shumaar Kartay Huwayeīikhar Chalay Hayn Tera Entizaar Kartay Huwaye Dil ne kaha khud kushi(sucide) kar le jalim,īijali ko haath lagaya to bijali chali gayi













Tumhe aate aate teri yaad aa gayi